13 July 2007

I-tunes och nytt jobb

Ajm back!

Efter två underbara veckor på en öde ö i Finska urskogen så är jag tillbaka på plats igen. bilder från semestern kommer vid tillfälle. Att komma tillbaka till jobbet var trevligt för på skrivbordet väntade två presenter från chefen. En Ipod nano. Tyvärr inte i rosa, men den silverfärgade får väl duga :-)


Den andra överraskningen var ett nytt jobb! Jag fick jobbet som Team Leader!! Officielt börjar jag den 1 Augusti, men jag håller redan på att sätta mig in i en del.

Nu sitter jag här på kontoret med regndroppar på fönstret och undrar i mitt stilla sinne var mina vänner tagit vägen. Anna har inte uppdaterat bloggen på hundra år typ, Cissi borde vara tillbaka från Sverige? Linda är nog i Sverige?! Emma har jag dålig koll på. Therese verkar inte vara på kontoret idag? HALLÅ tjejer!! Var är ni?!?!?! I miss you!

5 comments:

Anonymous said...

Men jag är her ju.....!!! Velkommen tilbake, har du haft en underbar ferie???? hvor skjønt å ha dig tilbake på bloggen.
Og gratis med jobbet, nu ble det officielt. Hur kult som helst.
Og hvilken nice chef du har, Ipod... ikke verst ikke verst... der är precist 14 dager og 45min til jeg ska ha ferie....... counting the days!!!!
Kram

Anonymous said...

Jag sager bara en sak. SIT. Eller forberedelserna for SIT. Jag ar officiellt helt slut kord. Nu vantar go' middag pa stan med mamma och Sander. Hoppas att lite rodtjut skall fa mig att sluta tanka pa jobb, jobb och jobb. Ha en rackarns trevlig helg! Kram.

Cissi said...

Hello! Jag kom tillbaka inatt! Vilken trevlig present! Och grattis än en gång till jobbet!!!!
vi måste ses snart!

Anonymous said...

Hej Ninisen!

jag är i krokarna men har tagit en liten semester från bloggandet. Vi måååste höras SNART!!
I kväll ska jag grilla med Rafik och hans son Oliver... men kanske jag ringer i morgon em/kväll. Svarar du inte så provar jag en annan dag.

Hoppas att du mår bra och att finland visade sig från sin bästa sida när ni var där!

Miss U massor!!!
KRAM!

Anonymous said...

Heeej,jag har avverkat min 1a vecka av 3 här hemma! Nu ser jag ut att vara i 4de månaden av allt jag ätit,och värre kommer det bli..jaja,jag e ju i Sverige,då e det tillåtet att äta lite xtra!! :) Hoppas allt e på topp hos er och JÄTTEGRATTIS till nya jobbet!!! Vi höres Kraam