13 June 2007

JAG BEHÖVER SEMESTER!! Jag är trött, hängig, grinig, krussen, uttråkad och omotiverad. Ja, i alla fall på jobbet. Att köpa hus är ju hur kul som helst men jag behöver semester från jobbet. Jag bara sitter här och läser bloggar och får ingenting gjort. Deadlines närmar sig med stormsteg.

Nu har förhoppningsvis Matte och Vanessa landat på Arlanda. Jag ska ringa snart och hälsa dem välkomna hem. Jag vet att Matte har längtat länge efter att komma hem till gamla Svedala.

Therese håller på att ordna tjejhelg och Malin planerar att komma ner!! Jippi! Spa och strand verkar stå på schemat hitills vilket låter kanon.

Jag önskar att jag gick i skolan och att jag hade sommarlov nu. Suck.. det var tider det. Jordgubbar med glass i trädgården efter skolavslutningen.


Uttråkad...

2 comments:

Cissi said...

Jag vill också ha sommarlov *stampar arg med foten i golvet* Även fast jag har nytt jobb och det är spännande har jag noll lust att jobba. vill bara vara ledig och "hänga". tänk för ganska precis ett år sen gick jag på mammaledighet. Det var härligt ;)

LINDA said...

Snart sitter du pa on tillsammans med Ryan!!! Da har ni massa tid att bara ta det lugnt och planera erat nya hem!!!!:))