11 June 2007

Helgen försvann snabbt! I fredags var jag så trött att jag somande strax efter kl 22! Vaknade halv åtta på lördagsmorgonen och kände mig riktigt utvilad! Helt underbart! Linda, Kirby och barnen hämtade upp mig och vi åkte och kollade in en vin och jazz festival i Utrecht. Det var helt ok. Vinet var gott och gruppen som började spela när vi precis skulle gå var imponerande. Bilder kommer snart. Jag har inte hunnit ladde ner dem från kameran än.

På vägen hem svängde vi förbi IKEA en sväng också och jag fick köpt välbehövda galgar.
På kvällen hade jag sett framemot finalen av "Joseph" men hann så klart somna innan de talade om slutresultatet. Jag fick se på morgon TV vem som hade vunnit!

I går kväll kom Ryan tillbaka från sin rygby turnering och var härligt solbränd. Han har ju hängt på stranden i två dagar med inte ett måln på himmlen. Han har skärsår precis överallt på fötterna, knäna, armbågarna och benen från alla snäckskal i sanden. Det gör tydligen ont att spela rugby i sand!!

Ikväll blir det korvstroganoff till middag och blir därmed dagens höjdpunkt!

Over and out.

1 comment:

Anonymous said...

Ja vinet vart det inge fel pa,det slog ju ratt bra redan vid 1a... namen mysigt var det allt!