14 May 2007

Efter jobbet i fredags åkte jag hem till Ida med två andra tjejer från jobbet och åt middag. Vi fick en utsökt trerätters och jag hade kunnat sitta kvar och snackat halva natten tror jag eftersom det var så trevligt.

I lördags försökte vi uträtta ärenden på stan, men det var hiskligt väder. Det blåste som bara den och regnade mest hela tiden. På eftermiddagen åkte jag till Linda för att se på världens sämsta schlagerfestival. Vi beställde sushi och blandade cocktails så det stod härliga till. Cissi hade tagit med sig ett kul spel med melodi och schlager frågor. I slutänden glömde vi nog att räkna poängen men jag är helt säker på att jag och Therese vann! :-)

Jag sov över eftersom jag missade tåget hem och fick härlig frukost på morgonen! Vi satt kvar och snackade och fikade till in på eftermiddagen då jag tillslut tog mitt förnuft till fånga och åkte hem. Skönt att ni finns tjejer när man behöver prata av sig! Kram!

Idag mår jag värre än värst och förkyldningen har nu verkligen satt sig i bröstet och i halsen. Jag jobbar bara tre dagar denna vecka och har en miljon grejer att göra. Självklart har just jag blivit ombedd att köpa presenter till inte mindre än tre tjejer som fyller år på avdelningen. Suck. Jag hatar verkligen att köpa presenter. Jag är fruktansvärt dålig på att komma på något och jag speciellt till folk som inte är mina vänner. Ryan fyller år på torsdag så honom måste jag också hitta något till. Någon som har ett förslag?

4 comments:

Anonymous said...

TACK SJÄLV,jättetrevligt vart det,lördag och söndag!!:))
Tyvärr kan jag inte ge dig presenttips,är urusel på sånt själv,har oxå 3 presenter som måste köpas och har ingen aning VAD...*suck*

Anonymous said...

Är du sjuker igen tjejen? Inte roligt alls! Skickar massor av kryapåsigvibbar från Sollis!
KRAM!

Cissi said...

Tack själv! Typiskt att du blivt sjuk igen :(
tja som du vet är jag lika urusel jag att köpa paket. Kanske något smarrig från oil&vinegear?! Kadobon på Douglas?

Anonymous said...

Goda viner är alltid kul att få...tycker iaf jag. Rosé är ju tydligen våren och sommarens heta dryck. Kanske ngt sådant?