01 March 2007

Jamen satt, nu ru har ja ba vart och klippt mig! Frillan var skitsnygg ända tills jag gick utanför dörren och det var världens storm och spöregnade. Självklart hann jag med en repa på H&M och höll på att köpa mig två gröna toppar till. Jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mig tänkte jag då och hängde motvilligt tillbaka dem. Annars kommer Cissi och Linda bli gröööna av avund. Hajar ni!! Haha.

Det lönar sig att inte ge upp. Ja, bokstavligt talat alltså. Jag lyckades deala till mig löneförhöjningen på 10%. Kan tänkas lite för vissa men jag är nöjd! Jag får retroaktivt from 1 februari. Katjing! Jag går även upp ett löneband vilket är perfa när det kommer till årsbonusen!

Imorgon blir det skojs efter jobbet. Ska på något indonesiskt plejs med Jannicke och Ida! Det kan hända att det slinker ner ett glas vin eller två!

1 comment:

Cissi said...

vilken tur att du inte köpte mer grönt. du är så hipp ändå ;)
grattis än en gång till löneförhöjning och allt!
Ses på söndag!