20 January 2007

Här är det rena julafton idag! TVn är hämtad, betald och installerad. Beställningen från H&M har dykt upp och kjolarna var superfina och passar perfekt! Och igår fick jag äntligen min efterlängtade laptop från jobbet! Och nu sitter jag och budar hejvilt på internet på 6 nya stolar till matbordet. Det är en tjej som inte verkar vilja ge sig. Det är mellan mig och henne det gäller. Må bäste man, eller jag menar kvinna vinna! Jag fegade lite och lade på €5 på mitt senaste bud.. kanske skulle dra till med något större... to be continued!

3 comments:

Anonymous said...

Ge dig inte Ninisen, på henne bara :-)
Här snöar det alldelles jättefint! Sånt där lite puderaktigt, men det lär ändras. Det pratas om nya starka vindar och blask. Vad är det med den här vintern?
Köpte en badrumsmatta idag på hemtex som hade 50% på allt i butiken. Den var fin när jag var där men i mitt badrum ser den för patetisk ut. Liten och hjärtformad. Sa jag att det är liten? Fi faaan vilket sketet köp. MEN jag får mig ett skratt varje gång jag går in i badrummet och det, det är sannerligen mycket värt.

Ha en soft lördagskväll!
Kram!

Cissi said...

men ojdå! då måste jag komma och ta mig en titt på tvn snart!
hoppas du vann stolarna!
Jag ska inte ens fråga när de kom med laptopen ;)

Cissi said...

men ojdå! då måste jag komma och ta mig en titt på tvn snart!
hoppas du vann stolarna!
Jag ska inte ens fråga när de kom med laptopen ;)