12 November 2006

Sjuk, sjukare, sjukast



Jag har dragit på mig världens influensa. Gick hem från jobbet i tisdags och lade mig i sängen. Idag söndag har jag klivit upp för första gången. Har till och med hängt lite tvätt! Det blir nog en dag till hemma i horisonal läge innan jag är redo att möta världen utanför. Hostade så mycket att jag kräktes upp middagen och de 700 koppar te jag druckigt för all lindra min onda hals. Fick lägga på luren med Santiago for jag kunde inte sluta hosta. Inte nog med det.. Igår var det meningen att jag skulle befinna mig på årets shoppingrunda i Tyskland med världens bästa tjejgäng.. Men istället låg jag på soffan och var ledsen. De fick åka utan mig.

Hörs det att jag tycker synd om mig själv?!


2 comments:

Anonymous said...

Tråkigt att höra att du är så sjuk, jag lider med dig. Hoppas du mår bättre snart. Massor av kramar från Santiago!

Cissi said...

Det var synd om dig när du var så sjuk och att du missade resan. Vi saknade dig! Nästa gång är du med!