21 November 2006

Positiv energi

Bra-saker-lista för att peppa upp det trista humöret:

-Solen tittade faktiskt fram lite mellan skurarna
-Målnen långt där borta i fjärran är lite, lite blåare än gråast
-En trevlig middag väntas efter jobbet med folk från hela norden faktiskt
-Årets första julmust intogs igår
-Årets första glögg inhandlades igår
-Emma kommer och fikar på torsdag
-Cissi, Julian och Sophie kommer på söndag och dricker glögg
-Mina nya jeans är skitsnygga-premiär idag
-Lunchen intogs som omväxling på puben i trevligt sällskap av Therese
-Kaffet smakar himmelsrikt med vaniljsmak som jag prcis fått i present
-Löning om 3 dagar
-Mitt projektetarbete på jobbet är i sin slutfas och resultatet är super

2 comments:

Anonymous said...

En så´n lista skulle jag också behöva, men just nu finns det ingen energi alls för att upprätta en. Jag ligger, sedan i söndags, nästintill plakat i sängen med århundradets förkylning. Det lustigaste i saken är att jag för en vecka sedan tog, för första gången i mitt liv, vacciantion mot influensan, och den trodde jag skulle skona mig från alla slags smitta långt framöver. Det mest positiva för tillfället är att jag orkade sätta mig och skriva det här.
Kram!

Cissi said...

Se vi glömde ju glöggen också! Helt otroligt!!
Kul att du blev glad över vaniljen till kaffet. Nästa gång får du köpa den själv ;) (du förstår nog vad jag menar)