09 September 2007

Tiden går så himla snabbt! Idag är jag i vecka 19 men var tvungen att kolla i almenackan för att vara säker, veckorna flyger förbi.

Idag är det storstädning på gång. I fredags lades huset ut på internet för försäljning så vi måste få ordning på det nu ifall någon vill komma och kolla. Ryan har tvättat fönster hela morgonen och installerat den nya ugnen. Vår ugn gick ju sönder för ett par månader sedan och som tur är fick vi tag på en helt gratis av Ryans kompis. Det är inte helt ny, men ser tusen gånger bättre ut än den gamla. Den passar mycket bättre in och det känns bra att ha den på plats nu när huset ska säljas. På 10 min var den installerad!

Jag har gått igenom och sorterat alla fotografier. Vissa ska sättas in i album. Alla huspapper och bebispapper är i ordning och en massa skräp har kunnat slängas ut! Just nu håller jag på att gå igenom alla samples som ska tas med till Sverige. Jag inser att jag har en massa tjejkläder. Säkert tre gånger så mycket än herrkläder så mamma och Vanessa kommer bli glada. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte om det fanns så mycket kul till Mattias som jag lovat... Hmm...

Jag har tvättat så det står härliga till, dammsugit och dammat. Samtidigt som jag göra allt detta lyssnar jag på P3 via internet! Underbart!

Imorgon ska vi spela golf med jobbet. Jag tror att det kommer några kända golfspelare precis som förra året. Dagen avslutas med en middag ute på golfklubben, det ska bli kul. Jag vet inte riktigt hur mycket golf jag tänker spela men kameran ska med så jag tänkte agera fotograf om inte annat.

Nu är rasten över och arnete väntar!

No comments: